Posted on
25 March 2021
#sharing – trend, który odejdzie w niepamięć
Moda na #dzielenie się, czyli tworzenie w karcie dań dla kilku osób, była jednym z mocniejszych trendów na rynku restauracyjnym. Chętnie siadaliśmy przy stole większą grupą i to właśnie dzięki propozycjom w menu uwzględniającym sharing nie musieliśmy się martwić od czego zacząć posiłek, decydując się na przykład na deskę serów i włoskich wedlin, czy przegląd hummusów różnego rodzaju.
Mam ogromne obawy, że ten trend przejdzie do lamusa, a to, co będzie się działo tuż po otwarciu restauracji dla gości, będzie musiało #uwzględniać obawy gości dotyczące zdrowia. Tym samym pojęcie indywidualnego posiłku, jednoosobowych porcji, a także braku samodzielnego korzystania z barów sałatkowych, czy ogolno dostępnych bemarów wymusi na restauratorach kolejne #zmiany. Zauważcie, że już teraz wiele firm, uprzedzając oczekiwania gości, decyduje się np. pakować posiłek po przygotowaniu w folie ochronna tak, by nic po drodze od kuchni do stolika nie zwiększało szansy na styczność z czynnikiem chorobotwórczym. To jeden z przykładów, a właściwie pierwsza odpowiedź na otaczającą nas rzeczywistość
Tak! #Dzieje się wiele w tym przemyśle, dlatego ja zwracam się z kilkoma pytaniami do Was:
Czy jesteście gotowi na zmiany?
Czy zaczynacie rozumieć, że pandemia w ogromnym stopniu będzie skutkować jeśli chodzi o prowadzenie restauracji?
Czy macie świadomość, że te ograniczenia, które obowiązują, będą miały swoje szersze konsekwencje?
Mam #nadzieję, że każdy z Was – już nie powoli, ale właśnie sprawnie i bezdyskusyjnie – dochodzi do wniosku, że w kwestii zmian nie ma już na co czekać, a dotychczasowe projekty i plany prowadzenia restauracji trzeba po prostu #przerobić na nowo i właściwie… od zera
Ja nie czekam i wiem, że moim #zadaniem jest Was teraz wesprzeć jeszcze bardziej, dlatego zarówno szkolenia, jak i kolejne wpisy, będą jeszcze bardziej motywowały Was do działań. Jeśli zatem macie jakieś pytania, potrzebujecie wsparcia w komunikacji z waszymi followersami na Facebooku i Instagramie, szukacie pomysłów na reklamę, która przyniesie porządne efekty – piszcie. Jestem do Waszej dyspozycji
Wierzę, że tylko wzajemnym #wsparciem, #otwartą głową i świadomym – zupełnie #nowym podejściem do prowadzenia restauracji i docierania do gości, damy radę wyjść na prostą. Jestem z Wami
0