Recent News

Newsletter

Error: Contact form not found.

 
Home / Wszystkie  / Błędy restauratorów  / Czytelne i odpowiednio zaprezentowane menu – ułatw klientom zamawianie posiłków bezpośrednio

Zwracam się do Was dziś z prośbą – poświęćcie dzisiejsze popołudnie na zweryfikowanie bardzo ważnej rzeczy. Chodzi o to, w jaki sposób prezentujecie swoje menu i jak faktycznie wygląda jego czytelność dla osoby, która chciałaby skorzystać z Waszych usług. Co mam na myśli?

  1. Zacznij od sprawdzenia, czy menu jest aktualne i czy daje szansę na szybkie podjęcie decyzji, gdy klient odwiedza Waszą stronę www.
  2. Sprawdź, czy system zamawiania (jeśli takowy posiadasz) działa w pełni poprawnie na Twojej stronie www.
  3. Jeśli nie posiadasz systemu zamawiania u siebie bezpośrednio, zwróć się z zapytaniem na grupach facebookowych, kto i jaki poleca, by jak najszybciej wdrożyć go u siebie.
  4. Sprawdź, w jaki sposób prezentujesz swoje menu na Facebooku, czy jest dostępne szybko i do czego prowadzi (np. czy można szybko zadzwonić lub do Ciebie napisać).
  5. Zaopatrz swojego Instagrama w wyróżnioną relację z aktualnym menu, tak by ktoś, kto odwiedza Twój profil, mógł szybko podjąć decyzję o zamówieniu.
  6. Odwiedź strony WSZYSTKICH pośredników i zweryfikuj czytelność menu na każdej z ich stron – zerknij nie tylko na estetykę, ale też np. wygodę zamawiania posiłków u nich.
  7. Sprawdź, w jaki sposób możesz zachęcać do zapoznania się z Twoim menu publikując ciekawe posty w swoich social mediach (często mówię o tym na moich szkoleniach, zapisz się, by poznać więcej tipów).
  8. Zobacz, czy ulotka, którą rozdajesz, jest aktualna i na tyle atrakcyjna, by klienci nie chcieli jej wyrzucić tuż po złożeniu zamówienia, a np. zostawić.
  9. Poproś znajomych o złożenie zamówienia z różnych źródeł, w ramach weryfikacji, czy wszytko jest ok.
  10. Zauważ, że mnóstwo osób, chcąc zamówić posiłek, używa telefonu – czy łatwo trafić na ofertę Twojego lokalu?

Potrzebujesz pomocy w podniesieniu sprzedaży i poprawnej publikacji Twojej oferty w sieci?
Napisz do mnie na adres [email protected], chętnie pomogę Twojej restauracji (również w prowadzeniu social mediów – zapytaj o specjalną propozycję dla czytelników Facebooka Ania Dębska – Merytorycznie o restauracjach).

Dobrego dnia.

No Comments
Post a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.