Audyt social mediów
Słyszałeś, ale nie wiesz, z czym to się dokładnie je: czym jest audyt social mediów?
To pojęcie dotyczy weryfikacji kilku zagadnień, które są niezbędne do tego, by Facebook czy Instagram Twojej restauracji skutecznie docierał do followersów, a przede wszystkim wspierał sprzedaż w Twoim lokalu.
Oto 7 kryteriów, które są weryfikowane przez specjalistów na start:
✅treści – sprawdzamy, czy zachęcają w nieszablonowy sposób do wizyt w restauracji oraz składania zamówień, kontaktu na przykład w sprawie imprez, angażują followersów,
✅zdjęcia – weryfikujemy, czy są przede wszystkim apetyczne i czy w ułamkach sekund powodują efekt: chcę to, podoba mi się, idziemy tam,
✅grupa docelowa – oceniamy jej dobór i to, czy pokrywa się ona z potencjalną grupą gości w lokalu oraz osób korzystających z zamawiania posiłków online,
✅częstotliwość postów – sprawdzamy, czy jest stosownie dobrana do grupy docelowej,
✅treści dodatkowe – weryfikujemy akcje promocyjne, konkursy, specjalne oferty, czy są i jak wpływają na zasięgi postów,
✅technikalia – oceniamy wygodę korzystania z FB i IG by decyzja o skorzystaniu z usług restauracji była praktycznie natychmiastowa (pamiętając o zasadzie: im więcej niejasności i niewygody, tym więcej niepewności i chęć skorzystania z usług innego miejsca),
✅dobór kampanii reklamowej, by przynosiła zamierzone efekty.
Masz wątpliwości, czy Twoje social media są prowadzone poprawnie?
Zadzwoń/napisz/zapytaj. Nasi specjaliści zajmą się zwiększeniem efektywności Twojego Facebooka i Instagrama