Recent News

Newsletter

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

 
Home / Wszystkie  / Ciekawostki  / Jedno danie – kilkanaście pomysłów na treści w social mediach

Tworzenie treści na Facebooku, czy Instagramie, dla wielu restauratorów jest poważnym problemem. Poza opcją zaprezentowania i podania nazwy wybranego dania, często nie wiedzą, jak ugryźć temat ciekawej prezentacji tego, co mają do zaoferowania.

W jaki sposób zatem, patrząc tylko na jedno danie, stworzyć treści, które można wykorzystać w różnym czasie?

Załóżmy, że Wasza restauracja serwuje pizzę neapolitańską. W menu znajduje się bardzo ciekawa pozycja – otóż pizza ta podawana jest mozzarellą fior di latte, gruszką karmelizowaną w miodzie, gorgonzolą, orzechami pinii i tymiankiem. Jak opowiedzieć o tym daniu gościom, by w różnoraki sposób rozbudzić ich ciekawość oraz apetyt?

Spróbuj odpowiedzieć na poniższe pytania:

  • Czym różni się mozzarella fior di latte od zwykłej i dlaczego warto jej spróbować?
  • Jaki rolnik dostarcza Wam fantastyczne gruszki do tej pizzy?
  • Dlaczego wybraliście miód z pasieki od Pani Janiny, a nie zwykły ze sklepu?
  • Orzeszki piniowe – dlaczego idealnie komponują się w tym daniu?
  • Gorgonzola – skąd pochodzi i dlaczego nadaje tej pizzy tak fantastycznego, a zarazem charakternego smaku?
  • Dlaczego używacie świeżego tymianku i jak jego aromat wpływa na odbiór dania w chwili, gdy zostaje ono podane gościom?

Dołóż do tego:

  • Ciekawostkę, że to jedna z pozycji w Waszej karcie, która wyróżnia Waszą restaurację spośród sieciowych.
  • Informację, czym różni się pizza neapolitańska od tradycyjnych pizz i dlaczego warto jej skosztować?
  • Ważną wiadomość, że to jedna z pozycji najchętniej wybieranych przez dzieciaki.
  • Wspomnienie, że gruszka ma dla Ciebie ciekawe wspomnienie z dzieciństwa, stąd i ty lubisz tą pizzę.
  • Inspirację, skąd zdecydowałeś się na taką pizzę w swojej karcie.
  • Pytanie, która z pozycji w karcie, wzbudza miłe wspomnienia Waszych gości.
  • Dyskusję, czy mają ochotę skosztować kiedyś wariantu z jednym zmienionym dodatkiem, na próbę.

Zwróciliście uwagę? Oto jedno danie, wokół którego do dyspozycji macie kilkanaście treści do Waszych social mediów. Czy to trudne? Bardziej niż trudne, zwraca uwagę, że prowadzenie FB, czy IG nie może być dla Was obowiązkiem, a przyjemnością i sposobem na prawdziwą i miłą komunikację z Waszymi followersami i gośćmi. Spróbuje dziś zatem na jedno wybrane danie w Waszej restauracji spojrzeć podobnie i przygotować zupełnie nową treść w social mediach. Miłej inspiracji 🙂

No Comments
Post a Comment

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.