Zauroczyć, Zachwycić, Zatrzymać – jak w 3 krokach zapewnić sukces swojemu lokalowi?
W dniach 6-7 lutego w Gdańsku odbędą się Targi Wyposażenia i Produktów dla Gastronomii FOOD-to-GO, które od kilku lat odpowiadają na potrzeby branży gastronomicznej, dynamicznie rozwijającej się na północy Polski. Kompleksowa oferta blisko 100 wystawców skierowana do przedstawicieli restauracji i barów oraz kawiarni, lodziarni, cukierni sprawia, że Targi co roku odwiedzane są przez około 3000 branżowych zwiedzających, szukających inspiracji na nadchodzący sezon.
FOOD-to-GO są doskonałą okazją do prezentacji nowinek branżowych, produktów i usług, które usprawnią funkcjonowanie nadmorskiej gastronomii. Tematem przewodnim 8. edycji Targów będzie bistro w polskiej odsłonie jako miejsce łączące restaurację, kawiarnię, cukiernię i bar, w którym można w przyjemnej atmosferze, ale szybko zjeść.
6 lutego o godzinie 15.15 nasza redakcja zaprasza Was do specjalnej strefy Prezentacji i Warsztatów na szkolenie, które poprowadzi Anna Dębska, wieloletni specjalista w zakresie prowadzenia poprawnego marketingu oraz podnoszenia jakości w restauracji, wykładowca i audytor restauracyjny.
Temat szkolenia jest “Zauroczyć, Zachwycić, Zatrzymać – jak w 3 krokach zapewnić sukces swojemu lokalowi?”
Jest ono przeznaczone jest dla managerów i właścicieli lokali posiadających różnorodną ofertę w harmonogramie dnia i skupiających się na gościach aktywnych w social mediach, a jednocześnie szanujących swój czas i rodzaj usług, z których korzystają na co dzień.
Więcej informacji o Targach znajdziecie pod tymi adresami:
http://www.foodtogo.pl/
https://web.facebook.com/pg/targiFOODtoGO/
Do zobaczenia!
Grażyna
Na pewno wybiorę się na te targi.