Recent News

Newsletter

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

 
Home / Wszystkie  / Błędy restauratorów  / Stawiasz na dostawy? Wykorzystaj te podpowiedzi!
blank

Jak sprawić, by dostawy były narzędziem marketingowym?
Jeśli spora część Waszej działalności restauracyjnej opiera się o dowóz posiłków, wykorzystajcie te podpowiedzi:

blank

  • naucz się dokładnie słuchać gości – jeśli słyszysz, że posiłek zamawiany jest z jakiejś okazji – randka, urodziny, świętowanie uroczystości, podziękuj osobiście za to oferując nie tylko karteczkę z miłymi słowami, zdjęcie załogi ślącej pozdrowienia, a nawet filmik, gdy śpiewają sto lat; dołącz również mały prezent od swojej załogi,
  • naucz się traktować swoich klientów personalnie – nie bój się wprowadzać zmian według potrzeb gości, a co więcej – doceniaj, że ktoś już kolejny raz w tym miesiącu zamawia posiłek i przygotuj coś specjalnego dla niego,
  • regularnie dodawaj niespodzianki do posiłków, dołączając karteczkę ze słowami “spróbuj również mojej ulubionej przystawki – szef kuchni”,
  • pytaj nowych gości o opinię, np. wysyłając im podziękowanie i prośbę o ocenę zamówienia SMS-em lub po prostu zadzwoń do nich sam, możesz również zostawić wizytówkę do siebie w zamówieniu,
  • wkładaj karteczki z podziękowaniami za zamówienie pisane odręcznie przez Twoją załogę, np. “Aniu – cieszę się, że skorzystałaś z naszej oferty, smacznego!”,
  • nie bój się narysować śmieszny rysunek lub udekorować jakimś gadżetem zamówienie – uśmiech gościa jest miarą jego zadowolenia,
  • wybierz kilku klientów, którym osobiście dostarczysz posiłek, np. w ramach podziękowania za regularne składanie zamówień,
  • rozważ zatrudnienie osoby zajmującej się dowozami i rezygnację z pośredników,
  • zamów małe gadżety (naklejki na lodówkę, otwieracze do piw, mini słoiczki na swoje wyroby), które dołączysz do wybranych zamówień,
  • regularnie rozdawaj mikro-deserki lub próbki swoich posiłków do zamówień (pamiętaj o uwzględnieniu ilości osób!),
  • działaj tak, jakbyś szczerze chciał podziękować każdej osobie, która korzysta z Twoich usług.

Powodzenia!

No Comments
Post a Comment

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.