Recent News

Newsletter

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

 

Audyty Restauracji

Audyt Klienta GdzieZjesc.info®

Usługa Audyt Klienta GdzieZjesc.info®, której częścią jest odrębne działanie w postaci wizyty Tajemniczego Klienta GdzieZjesc.info®, została stworzona, by pomóc restauracji w trudnym momencie – spadku przychodów, zainteresowania gości, zwiększeniu negatywnych opinii, czy nadmiernej rotacji pracowników niezadowolonych z pracy w danym miejscu.

Jej celem jest ustalenie – gdzie tkwi problem powodujący, że restauracja nie zarabia tyle, ile powinna.

Dla kogo? + -

Dla wszystkich restauratorów, którzy chcieli by zwiększyć przychody w swoim biznesie, niezależnie od jego typu. Jest również doskonałym rozwiązaniem by okresowo sprawdzać obsługę i kuchnię.

Dlaczego warto? + -

Informacje od niezależnej osoby z zewnątrz, posiadającej odpowiednie doświadczenie, jest niezastąpionym źródłem informacji o stanie restauracji. Pozwala to w łatwy sposób wprowadzić niezbędne zmiany w restauracji  i zwiększyć jej przychody.

Co otrzymasz? + -

Po przeprowadzaniu audytu otrzymasz od nas wielostronnicowy raport zawierający dokładne informacje o jakości dań, sposobie ich serwowania, obsłudze, komunikacji wizualnej i marketingu. W raporcie znajdziesz również sposoby rozwiązania napotkanych problemów. Otrzymasz również wsparcie na etapie jego wdrażania, a następnie weryfikację po przeprowadzeniu działań naprawczych.

Kiedy możemy zacząć? + -

By otrzymać informację o dostępnych terminach, kosztach i zakresie w jakim mamy przeprowadzić audyt, skontaktuj się z nami.