3 istotne zmiany warte uwzględnienia w social mediach restauracji
Social media, to narzędzie, które nie tylko stale się rozwija, ale przede wszystkim zmienia. Dla każdego, kto prowadzi Facebooka, czy Instagram swojej restauracji, ważne jest być na bieżąco, dlatego dziś podrzucam trzy istotne zmiany, które warto uwzględnić w planowaniu działań:
- Zmniejszcie ilość dodawanych postów w ciągu tygodnia, ale w zamian za to, postawcie na ich płatną promocję (pamiętajcie, by rozróżnić promowanie postu pod kątem zasięgów czy też reakcji – to dwa różne działania, które zależą od tego, jaki efekt Was interesuje!). Dorzućcie jednocześnie kampanię działającą w tle, której celem jest zwiększanie ilości polubień Waszego fanpage.
- Wrzucajcie więcej relacji (ale bez przesady 😉 ) – pokazujcie co faktycznie dzieje się w Waszej restauracji, nie bójcie się brać telefonu np. gdy jedziecie na zakupy do lokalnego rolnika. Oznaczajcie ludzi, z którymi współpracujecie – uczmy się wzajemnego wsparcia w biznsesie!
- Postawcie na nagrywanie rokel (reelsów)! Choć na początku wielu z Wam będzie trudno, warto się przemóc, bo odbiorcy coraz częściej uciekają ze scrollowania treści na FB i IG, właśnie na rzecz oglądania rolek. Przy okazji dodam, że odriobina dystansu przyda Wam się w tworzeniu treści z nimi związanych, ale obiecuję – to będzie całkiem miła praca 🙂
Potrzebujecie pomocy w prowadzeniu social mediów restauracji?
Szukacie pomysłów na treści i materiały i chcecie otrzymać scenariusz, który wykorzystacie u siebie?
Dajcie znać, jestem do Waszej dyspozycji.
Ania Dębska
FB: https://www.facebook.com/AniaDebskaMerytorycznieORestauracjach
IG: https://www.instagram.com/ania.debska.merytorycznie/