Recent News

Newsletter

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

 
Home / Wszystkie  / Błędy restauratorów  / Jak komunikować wzrost cen w restauracji, by nie zrazić gości?

Dzisiejszy tip dotyczący poprawnej komunikacji z gośćmi dotyczy podwyżek cen, które dotkną prawdopodobnie wszystkie restauracje.
 
Musisz podjąć decyzję w sprawie wyższych cen w lokalu? Zacznij od sezonowej wkładki, która w subtelny sposób pokaże nadchodzące zmiany. Naucz załogę aktywnej sprzedaży wybranych pozycji i wspominaj o nadchodzącej zmianie nowego menu.
 
Masz w karcie dania, których cena po przeliczeniu na nowo foodcostów sprawi, że obawiasz się o atrakcyjność dania w nowej cenie? Na ich miejsce wprowadź nowe, które nie przestraszą gości swoimi cenami, a dadzą Ci szansę na zachowanie wysokiej jakości🥳
No Comments
Post a Comment

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.